tirsdag 1. april 2008

Hvalper i magen?

Nå er det over tre uker siden Pudlas Silver Helia og matmor Anita Henriksson kjørte de 55 milene fra Sundsvall til Luleå. Der ventet Rainbow Beauty Mr. RoyRob på henne. På søndag kveld hadde jeg en lang prat med Anita. Hun merket ikke noe på Ila foreløpig, men hørtes like spent ut som meg på om det var blitt hvalper av møtet, og ikke minst på hvor mange de kommer til å bli og av hvilket kjønn. Hun skal ha en tispehvalp selv, og så ønsker både Kerstin Enning og jeg oss tispehvalper... Det er litt skummelt. På veien i går møtte jeg en hyggelig dame med fem dverg- og toypudler i en vifte rundt bena. De var delvis hennes og delvis hennes venninnes. Tre sølv!!! Det er ikke ofte. Hun lurte også på hvor jeg skulle få en sølv mellompuddel fra. Det finnes vel nærmest ikke å få i Norge for tiden, og også nabolandene har nokså sparsomt med sølvpudler. Jeg er lykkelig over at jeg fikk kontakt med Anita, takket være Kerstins henvisning. Men sikker på om jeg har trukket vinnerloddet kan jeg jo ikke være. Den hyggelige damen sa at det fødes flest hanhunder...

Ingen kommentarer: